Followers

Wednesday, July 8, 2009

Maternity dress lagi...

As promised, the picture of the 3rd maternity dress for my SIL.
Plus, the dress for my friend's daughter, Amelia Miller. The fabrics for her dress were remnants from my SIL maternity dress. Kain lebih gitu.















so, all in all, I'll be sending my beloved SIL these stuffs:







So, ada yang sesiapa berminat nak jadi my future SIL? let me see...ada sorang lagi yang masih single and available. Kalau ada yang berminat, send in your resume ok ...;p

3 comments:

Unknown said...

those maternity dress look lovely & mesti sonok si tuan yg memakai...

lynn, u di US ya... jauh nya...
salam dr kakyong di Ipoh, perak... ;)

LynnAmalina said...

Semua baju materniy untuk SIL. Her first baby - and everyone is excited. ya kak yong, Lynn kat US. salam dari US utk kak yong. :)

Idayu said...

comelnya barut perut dia..:)