Followers

Sunday, July 8, 2012

5 Days McCall's Patterns Sale!

Hello beautiful ladies,

McCall's patterns will be on SALE from July 9th until July 13th, 2012 (Monday - Friday).


All McCall's patterns are RM15.00 each EXCEPT for McCall's Hot Patterns and Easy Stitch N Save.

 To order:

1. Please go to McCall's website
2. Click on 'Sewing patterns' - please do not click on the Out-Of-Print patterns because it's no longer available.
3. Choose your pattern(s) and size(s) - you can click on the sizing charts to help you with the size selections
Example : M6555 Size B5
4. Email me the list of your favorite patterns
5. Make full payment of your order and your order will be shipped to you via the USPS (United State Postal Service).



Note : 
1. You will get several sizes in one envelope. Yes, that's right. One patterns' envelope consists of several sizes. If the size shows size 8,10,12,14,16,18,20, then you will get those sizes (size 8,10,12,14,16,18,20) in one envelope.

2. All price excludes of the shipping fee. For order less than 6 patterns, the shipping fee will be determined by the weight of the order according to the United States Postal Service (USPS) service fee.

3. One flat rate envelope (RM55.00) could fit up to 14* patterns!
*subject to the patterns' thickness and should weigh less than 4 lbs. 

 4. Tracking Number is not available for the parcel.


And you could also check out these Simplicity patterns for everyday low price special : )

Available EVERYDAY!

Simplicity New Look Patterns    = RM20.00 each

Simplicity It's So Easy Patterns  = RM18.00 each


For questions or to place your order, kindly email me at :


                         lynn.amalina@gmail.com



Take care and stay safe ladies!


2 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Cindy Kistler said...

This is the nice post which I was waiting for such an article and I have gained some useful information.
change mail address online
change mailing address
change my address
change my address online
change my postal address
us postal service address change
us postal address change
us post office change address form
usps change of address form
us post office change address online
us post office change of address
change of address in post office
us post office change address
usps address change
usps address change online
usps change address online
usps change of address
usps change of address online
usps change of address request
postal address change online